HYDRAFACİAL CİLT BAKIMI

Hydrafacial Cilt Bakımı  cildinizi cihaza özel kendi solüsyon ve serumları ile temizleyerek onarır ve yaşlanmaya karşı önler!

Yaşlandıkça yüzümüzün destek dokularında (cilt altı yağ yastıkçıkları) ve yüz bölgesindeki deride kuruluk görülmeye başlar. Bu nedenle cildi ve özellikle de yüz bölgesini nemlendirmek yaşlanmaya karşı etkili bir yöntemdir. Nemlendirme uygulaması için uzman tavsiyesi dışında kullanılan takviye krem ve nemlendirici ürünler çoğu zaman cilde zarar verebilmektedir. Bu nedenle cilt uzmanına danışmadan takviye krem veya nemlendirici ürünler kullanılmamalıdır.

Kliniğimizde, son teknolojik gelişmeler ile geliştirilen Hydrafacial Elite model cihazı kullanılmaktadır. Peptidler ve hyaluronik asit ile zenginleştirilmiş güçlü antioksidan içeriklere sahip solüsyon sayesinde cildinizi nemlendirerek ölü hücrelerden arındırır. Farklı türde ciltlerin gençleşmesini destekleyen ve besleyen solüsyonları mevcuttur. Hassas ve ince ciltler, ince çizgi ve hiperpigmentasyon, atrofil cilter, lekeli cilter için kişiye özel serumlar ile farklı cilt tipleri için Hydrafacial cilt bakımı uygulanabilmektedir.

Hydrafacial Cilt Bakımı Nedir?

Hydrafacial cilt bakımı, leke, akne, ince kırışıklık, ciltteki ton eşitszliği, nem kaybı, kolajen eksikliği, elastikiyet kaybı gibi bir çok cilt problemlerinde kullanılan en güvenilir cilt bakımı yöntemidir. Hydrafacial vakum yöntemi ile cildi derinlemesine temizler. Herhangi bir enjeksiyon yapılmadığından ağrısız ve acısızdır. Daha sıkı, genç, parlak ve pürüzsüz cilde sahip olmanızı sağlar.

Hydrafacial Cilt Bakımı Avantajları Nelerdir?

Yılın her mevsimi uygulanabilir.

Her yaştan kişiye ve cilt tipine uygulanabilir.

Cildi pürüzsüzleştirir, yumuşatır ve parlaklaştırır.

Gözenekleri temizler ve cildin nefes almasını sağlar.

Yaklaşık 45 dakika sürer ve seans sonrasında etki görülmeye başlar.

Cilt tonundaki dengesizlikleri giderir ve leke tedavisinde de kullanılır.

Cildin dengesini koruyarak nemlendirir ve aşırı yağlanmayı engeller.

Acısız ve ağrısız bir işlem olduğundan uygulama sonrasında günlük yaşama hemen dönüş sağlanır.

Hydrafacial Bakımı Kaç Seans Uygulanır?

Hydrafacial cilt bakımı seansı yaklaşık 45 dk sürmektedir. Aşırı yağlanma ve leke tedavisi için birer haftalık aralıklarla 4-6 seanslık bir kür uygulanması başarılı bir sonuç için tavsiye edilir. Yaşlanma karşıtı bakım için ise ayda bir seans uygulanması tavsiye edilir. Bu sayede cildiniz her zaman temiz, sağlık, parlak ve pürüzsüz kalır. Hydrafacial cilt bakımı sonrasında dikkat edilmesi gereken tek nokta bakımın uygulandığı gün yüzün yıkanmamasıdır. Buna rağmen kişi dilerse makyaj dahi yapabilir.

Hydrafacial Cilt Bakımı Nedir?

İlk seansta etkisi görülür. Fakat zamanla cilt tekrar kurumaya başlayabilir. Bu nedenle ayda bir seanslık kür uygulanması tavsiye edilir. Bu sayede cilt sürekli nemlendirilir. Parlak, sıkı ve pürüzsüz bir cilt elde edilir.