ULTHERA (ULTHERAPY)

Ulthera (Ultherapy) medikal estetik uygulamalarındaki en son gelişmedir. Modern yüz gerdirme uygulaması hastayı sosyal hayatından hiç uzaklaştırmadan, mikro odaklı ultrasonu kullanarak cerrahi yüz gerdirmeyle aynı derinlikteki dokuları invaziv olmayan bir şekilde tedavi eder.

Ulthera (Ultherapy) Nedir?

Ulthera, ameliyatsız yüz gençleştirme ve cilt germe uygulamalarının en yeni yöntemlerinden biridir. Ameliyatsız yüz asma yöntemi olarak da bilinen Ulthera ile zamanın ve yerçekiminin cildinizde yarattığı tahribatı önlemek mümkün. Ulthera (Ultherapy), derin doku katmanlarına mikro odaklı ultrason kullanarak dokuyu ve cildi germeyi hedefler. Uygulama sonrasında sosyal hayatınıza devam edebilirsiniz.

Ulthera Nasıl Uygulanır?

Öncelikle uygulama başlığı cilde yerleştirilerek cilt altı dokular görüntülenir ve analiz edilir. Ardından cildin 4,5mm ve 3mm altını hedefleyen termal hasar odakları ile cilt tedavisi başlar. Cilt altına ulaşan mikro ses dalgaları sayesinde cilt altı dokularda yenilenme meydana gelir. Bu sayede ciltte yeni kolajen oluşumu artmaktadır. Sıkılaşma etkisi sayesinde zamanla ameliyatsız bir yüz germe etkisi elde edilir.

Ulthera Etkisi Ne Kadar Sürer?

Ulthera sisteminde “Deep Sea” adı verilen teknoloji sayesinde cildin alt dokularında sıcak noktalar yaratılır. Bu nedenle cilt kendini onarmaya ve kolajen üretmeye başlar. Uygulama seansının ardından toparlanmaya başlayan cilt ideal görünümüne yaklaşık olarak 3 ay içerisinde ulaşır. Tek seans ile birlikte elde edilen sıkılaşma en az 1 yıl boyunca etkisini gösterir.

Ulthera (Ultherapy) Güvenilir Bir Yöntem midir?

Ulthera F.D.A onaylı bir cihazdır. Ultherapy yönteminin bilimsel araştırmalar ve klinik çalışmaları sonucunda herhangi bir yan etkisi olmadığı ispatlanmıştır.

Ulthera Uygulamasının Avantajları Nelerdir?

Cilt ve yüz germe uygulamasına amaleyatsız ve cerrahi müdahale olmadan gerçeklştirir.

Uygulama sonrasında sosyal hayatınıza kaldığınız yerden devam edebilirisiniz.

Tek seansta uygulanır.Seans süresi yaklaşık 30 – 60 dakikadır.

Ekstra bir bakım gerektirecek kadar hassas bir cilde sahip değilseniz uygulama sonrasında bakım yapmanıza gerek yoktur.

Lazer ve radyo frekansa yöntemlerine göre ciltte çok daha derin seviyelere uygulanabilmektedir.