LAZERLE SAÇ TEDAVİSİ

Koltuğunuza geri yaslandığınızı ve gözlerinizi kapattığınızı; konfor dolu bir işlem sayesinde saçlarınızın hiç bir acı ve ağrı hissi olmadan güçlendiğini hayal edin. Bu hayal size oldukça rahatlatıcı geldiyse, hayallerinizi gerçeğe dönüştürecek Lazerle saç tedavisi yöntemiyle tanışmanız gerekiyor.

Lazerle Saç Tedavisi Nedir?

Saçları kalınlaştırmak, saç dökülmesinin önüne geçmek ve yeni saç gelişimini desteklemek için kullanılan lazer saç tedavisi, oldukça konforlu ve rahat bir işlemdir. Lazer ışınları cilt yüzeyinin altında bulunan kıl köklerini uyarır ve kan dolaşımını hızlandırarak saçların güçlenmelerini sağlar..

Lazerle Saç Tedavisinin Faydaları Nelerdir?

Tedavinin hemen ardından günlük yaşama hızla dönebilirsiniz.

incelmiş saçları kalınlaştırır.

Saç dökülmesinin önüne geçer.

Saç köklerinin gelişimini destekler, saçları canlandırır.

Lazerle Saç Tedavisinde Acı Hissedilir mi?

İşlem esnasında herhangi bir iğne veya ısı kullanılmamaktadır. Bu nedenle tamamen acısız ve ağrısız bir işlemdir.

Saç Ekiminden Sonra Lazerle Tedavi Yapılabilir mi?

Saç ekim operasyonu geçiren kişilere de tavsiye edilmektedir. Ekimden alınan sonucun daha etkili olmasını sağlamakta ve saç köklerini güçlendirmektedir.

Diğer İşlemlerle Kombine Edilebilir mi?

Saç yapınıza bağlı olarak PRP ve mezoterapi uygulamalarıyla kombine ederek daha etkili sonuçlar elde edebilirsiniz. Yeniden canlanan saç folikülleri cansız saçlarınızın yeniden göz alıcı görünmesini sağlayacak.